اقتصادی

افتتاح باجه بانک صادرات در بزرگترین کارخانه تولید شمش آلومینیوم کشور

باجه بانک صادرات ایران در کارخانه آلومینیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد باحضور معاون مدیریت شعب و بازاریابی بانک صادارات ایران، مدیران شرکت آلومینیوم جنوب و شرکت های پیمانکاری، مسئول مالی شرکت NFC چین، مسئولان بانک صادرات استان فارس، مدیر و کارمندان بانک صادرات شعبه شهرستان لامرد و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

سهرابی معاون  مدیریت شعب بانک صادرات استان فارس از حضور میهمانان  در افتتاح باجه ریالی در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تشکر کرد و از ارتقای این  باجه به  شعبه ارزی  در آینده  خبر داد..

وی خطاب به نماینده شرکت NFC چین  افزود: برای بانک صادرات ایران  افتخار بزرگی است که فعالیت های ریالی و ارزی را در این شعبه افتتاح نماید و امروز فعالیت ریالی در این باجه آغاز می شود و در صورت درخواست شرکتها ، فعالیتهای ارزی در آینده ای نزدیک  اجرایی  خواهد شد.

کاظمی نژاد مدیر بهره برداری کارخانه آلومینیوم جنوب در این مراسم افتتاحیه ضمن تشکر از زحمات بانک صادرات ایران در راه اندازی این باجه ، گفت: امیدواریم بتوانیم همکاری خوبی با شرکتهای پیمانکاری و مدیران NFC  چین  و شاغلین  در کارخانه آلومینیوم داشته باشیم که با توجه به روند افزایشی کارکنان  در صدد بهینه سازی خدمات بانکی در این مجموعه بزرگ اقتصادی  می باشیم و انتظار می رود مدیران بانک صادرات این مهم را مد نظر داشته باشند.

وی  بر آمادگی مجموعه متبوعش برای  همکاری با دست اندرکاران بانک صادرات  تاکید کرد.

مسئول مالی NFC چین نیز با تاکید بر ضرورت انجام فعالیت های بانکی در این صنعت گفت:خوشحالیم که این باجه در منطقه راه اندازی می شود و این شرکت تعامل ارزی با بانک صادرات خواهد داشت

در ادامه علی حاجی پور معاون مدیریت شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران از  تامین  خدمات مدنظر شرکت چینی و دیگر شرکتهای پیمانکاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد استقبال کرد.

معاون مدیریت شعب و بازاریابی بانک صادارات ایران در افتتاح باجه بانک صادرات در کارخانه آلومینیوم جنوب ضمن تبریک سال نو افزود: تاکید مقام معظم رهبری ؛ حمایت از کالای ایرانی است، بانک صادرات ایران و سایر بانکهای مشابه در کشور وجود دارند  که برای بهبود فعالیت های مالی و پولی  از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

وی ادامه داد:  یکی از پروژه های بزرگی که بانک صادرات ورود پیدا کرده ، پروژه آلومینیوم جنوب است که در راستای عمل به رسالت این بانک در قبال پروژه های ملی

قطعا اگر حمایت های مدیران اداری و شرکتها از بانک صادرات باشد   می توانیم خدمات شایسته تری را ارائه دهیم.

حاجی پور افزود: بانک صادرات از شبکه گشترده ای در کشور برخوردار است و حدود ۲۷ شعبه بانک مستقل خارجی دارد، بزرگترین شبکه بانکی خارج از کشور متعلق به بانک صادرات است و این ظرفیت بسیار خوبی  محسوب می شود و بر اساس  بررسی های انجام شده  در شمار صد بانک برتر دنیا  شمرده می شود.

این مقام مسوول  اظهار داشت:افتتاح پروژه آلومینیوم جنوب در سال ۹۷ براساس اعلام کارشناسان ، نوید امید و توسعه اقتصادی را در جنوب کشور می دهد  و با توجه به نقش آفرینی بانک صادرات در آغاز عملیات اجرایی این پروزه   مهیای هر نوع همکاری با سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد می باشیم.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس واقع است.