هنری

جواد یساری و دشمن زن

مشتریان بانک صادرات ایران و عموم هموطنان می توانند از این پس با دریافت جدیدترین نسخه های ارتقاء یافته اندرویدی و iOS همراه بانک صادرات ایران از کامل ترین و دقیق ترین اطلاعات حساب خود  با خبر شوند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، نرم افزارهای همراه بانک صادرات ایران در نسخه های ٤.٩٤ اندرویدی و ٥.٩٦ iOS با قابلیت های جدید بر وب سایت اینترنتی این بانک بارگذاری و در دسترس مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفت که با افزایش برخی ظرفیت ها در نسخه جدید، می توان از شرایط ایده آل تری برای کنترل دارایی ها و میزان دریافت و پرداخت ها به ویژه در خصوص نحوه اقساط پرداختی و بدهی های بعدی بهره مند شد.
بنا براین گزارش، «اضافه شدن فیلد شناسه واریز به مرحله دوم سرویس انتقال وجه کارت به کارت»، «اصلاح اطلاعات جغرافیایی شعب»، «امکان به اشتراک گذاری سوابق تراکنش» و «نمایش اطلاعات کامل تر در سرویس تسهیلات درون بانکی» از جمله مهمترین تغییرات انجام شده در نسخه ارتقاء یافته اندرویدی ٤.٩٤ و نسخه ٥.٩٦ iOS است که امکانات به مراتب بیشتری را برای کاربران همراه بانک صادرات ایران به وجود آورده است.
در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران، اطلاعات و جزئیات دقیقتری از روند بازپرداخت اقساط تسهیلاتی و همچنین مراحل بازپرداخت تسهیلات مشارکت مدنی برای مشتریان ارسال می شود.
بنابراین گزارش مشتریانی که تسهیلات دریافتی خود را بصورت قسطی بازپرداخت می کنند پس از پرداخت هر قسط با دریافت پیامی علاوه بر نام صاحب حساب، نوع تسهیلات، شماره تسهیلات، مبلغ هر قسط، مانده بدهی و جریمه احتمالی تاکنون، تاریخ اولین قسط پرداخت نشده، بدهی باقیمانده کل تسهیلات، تعداد کل اقساط، تعداد اقساط پرداخت شده، جمع اقساط و جریمه احتمالی پرداخت شده، تاریخ سررسید آخرین قسط و تعداد اقساط معوقه با خبر خواهند شد.
علاوه بر این، مشتریانی که تسهیلات مشارکت مدنی با قابلیت بازپرداخت مرحله ای از بانک صادرات ایران دریافت کرده اند می توانند، ضمن رویت پیامهایی درخصوص ذکر نام و مشخصات صاحب حساب، نوع و شماره تسهیلات از اطلاعات دقیقتری از حساب تسهیلاتی خود همچون؛ تاریخ سررسید مرحله جاری، تعداد مراحل معوقه، مانده بدهی مرحله جاری، تاریخ سررسید آخرین مرحله (قسط)، تعداد کل مراحل (اقساط)و تعداد مراحل پرداخت شده آگاهی یابند.