فرهنگی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به خبرنگاران تبریک گفت

 

پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت  فرارسیدن  روز خبرنگار

 

ن والقلم و مایسطرون…

اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است…

 

 

 

۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار  در پاسداشت ارزش و حرمت قلم  و نکوداشت فعالین گرانمایه  عرصه خبر و اطلاع رسانی ، مبیّن جایگاه و رسالت  این قشر خدوم و یادآور اهمیت رسانه به مفهوم عام در دنیای کنونی است.

در پرتو تحولات و دستاوردهای شگرف فناوری، گستره اطلاع رسانی از رشد و توسعه معناداری برخوردار شده است که در جای خود قابل بررسی و مداقه می باشد.

زنان و مردانی که برغم همه فراز و فرودها، آگاهی بخشی به آحاد جامعه را پیشه خود ساخته و  در این مسیر جسورانه و در عین حال متعهدانه، عالمانه  و مبتنی بر واقعیات و  درک صحیح از منافع و مصالح جامعه  گام  برمی دارند در واقع فرهنگوران و نخبگانی هستند که  نقش بی بدیلی در راهبری جامعه به سمت صلاح و سداد ایفا می کنند.

در این هنگامه  سخت ،فعالین رسانه وظیفه مضاعفی دارند تا  تواًمان با بیان آلام و مشکلات، زمینه های برون رفت مردم را از آثار و عوارض ناشی از کارزار اقتصادی و  برخی  دیگر از عوامل تشدید کننده التهابات اقتصادی  فراهم آورند.

با اغتنام از فرصت، این مناسبت را به طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و خبرنگاران فعال به خصوص عزیزان رسانه ای در  شهرستان و استان محل استقرار صنایع انرژی بر لامرد صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق دارد که به مدد الهی و با  تلاش های شبانه روزی مدیران، کارکنان، کارگران و همه تلاشگران صنعتی در این منطقه مهم ،اصحاب رسانه در سال جاری منادی دستاوردهای عظیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خواهند بود.

 

محمد آشفته آج بیشه

مجری طرح های صنایع انرژی بر جنوب کشور

و

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد