اقتصادی

پرداخت تسهیلات حمایتی توسط بانک صادرات ایران در استان مازندران

بانک صادرات ایران در هشت ماه اول سال ٩٧ دو هزار و ٧٦٥ فقره تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از ٦٤١ میلیارد ریال در استان مازندران پرداخت کرده است.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام تعهدات و مسئولیت‎‌های اجتماعی خویش، از ابتدای سال ٩٧ تا ٢٤ آبان‌ماه سال‌جاری دو هزار و ٧٦٥ فقره وام قرض‌الحسنه بالغ بر ٦٤١ میلیارد ریال به ساکنان استان مازندران پرداخت کرده است.
بنابر این گزارش، بانک صادرات ایران در این استان در مدت یاد شده، ٣٢٨ میلیارد و ٤٥٠ میلیون ریال وام قرض‌‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است. همچنین این بانک با پرداخت ٤٣ میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و نیز ٤٠ میلیارد و ٤٦٠ میلیون ریال وام رونق تولید، گام مهمی در راستای ایجاد اشتغال در این استان برداشته است.
پرداخت یک‌هزار و ٣٦٥ میلیون ریال تسهیلات به آزادی زندانیان معسر، اعطای ١١ هزار و ٧٥٠ میلیون ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و پرداخت ٣٤٧ فقره وام اقشار ویژه به ارزش بیش‌از ٢٠١ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های تسهیلاتی ثبت شده در کارنامه بانک صادرات ایران در استان مازندران طی مدت یادشده است.
این بانک همچنین در بخش اعطای وام قرض‌الحسنه اشتغال فراگیر نیز بیش از ١٤ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.