اجتماعی

مساعدت بانک صادراتی ها در احداث ۸۰ باب منزل مسکونی در استان کرمانشاه

۸۰باب منزل مسکونی احداث شده توسط خیرین بانک صادرات ایران در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی اواخر این هفته با حضور مدیران بانک و مقامات محلی تحویل و به بهره‌برداری خواهند رسید.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با افتتاح ٦٠ واحد مسکونی در شهرستان ثلاث باباجانی و ٢٠ واحد در شهرستان سرپل‌ذهاب در این هفته، تعداد پروژه‌های عمرانی انجام شده از محل جمع‌آوری کمک‌های کارکنان بانک صادرات ایران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به ١١٠ پروژه خواهد رسید.
بنابراین گزارش، با اتمام فاز اول مشارکت کارکنان بانک یاد شده در تکمیل و آماده‌سازی منازل و اماکن تخریب شده یا آسیب‌دیده از زلزله غرب کشور در دو شهرستان ذکر شده، ١٢ باب منزل مسکونی، یک مدرسه سه کلاسه در روستای گنجور، یک هنرستان و یک حوزه علمیه تا نیمه مهرماه سال ٩٧ تحویل داده شده است که در فاز بعدی در اواخر این هفته ٨٠ باب خانه برای تحویل به صاحبان آنها آماده می‌شود.
بنابراین گزارش، در فاز بعدی طی ماه‌های آینده نیز سایر پروژه‌های در دست اجرای این بانک در این مناطق، مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که در مجموع مشارکت خیرین بانک صادرات ایران را در احداث، تکمیل و بازسازی ١١٠ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ٥٠ میلیارد ریال رقم خواهد زد.