فرهنگی

هفته فرهنگی هنری دیلم برگزار شد

محمدرضا غزنوی رئیس شورای اسلامی شهر دیلم با تشکر و قدر دانی از همه دست اندرکاران برپایی این هفته فرهنگی اظهار داشت: در طول ایام این هفته جلوه‌هایی از جایگاه هنری و فرهنگی شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود و این می‌تواند تأثیر بسیار مطلوبی در جهت شناساندن و معرفی هنرمندان شهرستان را در برداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دیلم از چهره‌های هنری بسیار خوبی در سطح استانی و کشور برخوردار است و برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی می‌تواند زمینه مطلوبی در جهت معرفی و جایگاه فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرستان را قطعاً به همراه داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: هفته فرهنگی فرصتی است برای تبلور فعالیت‌های فرهنگی هنری و معرفی استعدادهای نهفته و ظرفیت‌های این شهرستان است.

زهره محنایی خاطر نشان کرد: برای جذب گردشگران بیشتر معرفی آثار تاریخی، هنری، صنایع دستی، بازار و تجارت، اماکن مذهبی از اولویت‌های اساسی این رویداد فرهنگی است و با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم اهمیت و پرداختن و همت بیشتر به این موضوع می‌تواند قطعاً در جهت جذب مسافران نوروزی تأثیرگذار باشد.

در این مراسم فتح‌الله علیمرادی، بشیر ذبیحی، خیری خلیفه نژاد، هاشم شعله، کوروش خواجوی، ابراهیم کازرونی، معصومه زمردی، مرضیه رشتی اشعار محلی خود را با موضوع دیلمی سرودند و در ادامه این مراسم طی آئینی رئیس شورای شهر و اعضا شورای دیلم از شاعر پیشکسوت دیلمی هاشم شعله با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آورند.