اجتماعی

لغو پرداختی ویزای سفر به عراق

رئیس سازمان حج و زیارت کشور، از لغو پرداختی‌های «ویزای سفر به عراق» تا نیمه اول فروردین ماه۹۸ خبرداد. وی به شرایط خوب مرز مهران برای زائران عتبات عالیات در ایام نوروز اشاره و یادآور شد: تمهیدات حج و زیارت برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز به خوبی اندیشیده شده است و اعزام زائران به عتبات در فرجه بین پنج تا ۹ روز انجام می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت کشور، از لغو پرداختی‌های «ویزای سفر به عراق» تا نیمه اول فروردین ماه۹۸ خبرداد.

علیرضا رشیدیان شامگاه شنبه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت:گرفتن اخذ ویزا برای ایرانیان و عراقی‌ها در سفر به دو کشورنیازمند وجود و اخذ ویزا می‌باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: هم اکنون برای اخذ ویزا متقاضیان باید ۵۰ دلار بپزدازند که با توافق حاصله این مبلغ حذف شده است و از نیمه اول فرودین ۹۸ نیز اجرایی می‌شود.

وی به شرایط خوب مرز مهران برای زائران عتبات عالیات در ایام نوروز اشاره و یادآور شد:تمهیدات حج و زیارت برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز به خوبی اندیشیده شده است و اعزام زائران به عتبات در فرجه بین پنج تا ۹ روز انجام می‌شود.

رشیدیان در خاتمه عنوان کرد: اخذ ویزا برای سفر به عراق برای ایرانیان و سفر عراقی‌ها به ایران نیازمند ویزا بوده و اخذ ویزا به قوت خود باقی است.