اجتماعی

انتقاد نماینده شیراز از کم توجهی به مدیریت شهری

ماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین باید به دنبال راهکاری برای کاستن از مصائب مردم باشد، گفت: متاسفانه این حوادث نشان داد مدیریت شهری برنامه‌ای برای پیشگیری از بحران و توسعه زیرساخت‌ها نداشته است.

بهرام پارسایی با اشاره به آخرین وضعیت سیل در شیراز با بیان اینکه آبگرفتگی و سیل در شیراز همچنان ادامه دارد، گفت: با وجود اطلاع رسانی صورت گرفته در مورد احتمال آبگرفتگی در معابر و مسیل‌ها، شاهد وقوع این اتفاق و آسیب‌دیدگی دهها نفر در این سیل بودیم.

 وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها برای پیشگیری از بحران آماده نیست، یادآور شد: متاسفانه این بار  در شیراز که در ایام عید مورد استقبال مسافرین زیادی قرار می‌گیرد شاهد وقوع سیل بودیم و روشن است که سالها مدیریت شهری برنامه‌ای برای پیشگیری از بحران و توسعه زیر ساخت‌ها نداشته است.

پارسایی با تاکید بر ‌ضرورت تمرکز بر امدادرسانی در شرایط فعلی و کمک به حل بحران و نجات آسیب دیدگان، خاطرنشان کرد: متاسفیم که این اتفاق برای شهروندان و مسافرین عزیز رخ داده اگرچه باید به هشدارها بیشتر توجه شود و از سویی اطلاع رسانی در این باره هم باید جزیی‌تر باشد، مثلا شاید مسافرین ندانند که دروازه قرآن شیراز در مسیر آبگرفتگی است.

وی با اشاره به حضور استاندار فارس و تیم‌های مختلف در منطقه تصریح کرد: امیدواریم این حادثه درسی باشد تا کلیه شهرها و کلانشهرها به دنبال توسعه زیرساخت برای پیشگیری از بحران‌ها باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان گفت: من به عنوان نماینده مردم از اتفاقات پیش آمده برای مردم در شهرهای مختلف کشور متاسفم و از مسئولین می‌خواهم به دنبال راهکاری برای کاستن از مصائب مردم باشند.

انتهای پیام