استانی

اعلام آمادگی سپاه سیدالشهداء برای بازسازی مسکن سیل‌زدگان

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: در روز نیمه شعبان ۴۵۰۰ بسته حمایتی بین خانوارهای پل‌دختری توزیع شد.

سردار حسن حسن‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) ۴۵۰۰ بسته هم حمایتی در بین خانوارهای سیل‌زده پل‌دختری توزیع شد.

وی عنوان کرد: در روز میلاد با سعادت حجت‌ابن‌الحسن (ع) ۴۵۰۰ بسته حمایتی از طریق یک شبکه توزیع بسیار منظم و منسجم بین خانوارهای سیل‌زده پل‌دختری توزیع شد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء تهران خاطرنشان کرد: این بسته‌های حمایتی به همراه یک شاخه گل توسط جهادگران، روحانیون و پاسداران در مناطق سیل‌زده با مراجعه به درب منازل توزیع شد.

حسن‌زاده ادامه داد: در گام بعدی برنامه ما این است که بسته‌های حمایتی و اقلام مورد نیاز بین ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی این شهرستان توزیع شود.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نه چندان دور لوازم و امکانات منزل مورد نیاز خانوارهای سیل‌زده پل‌دختری مهیا و بین آن‌ها توزیع شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیاری از خانواده‌های پل‌دختری در منازل خود حضور یافته‌اند، البته خانه‌های آن‌ها هنوز به طور مطلوب قابل سکونت نیست.

حسن‌زاده از تامین مسکن به عنوان نیاز اصلی خانوارهای سیل‌زده یاد و تاکید کرد: بخشی از این منازل آسیب‌های جدی دیده و قابل سکونت نبوده و می‌بایست تخریب شوند.

وی تصریح کرد: تقاضای مردم از مسوولان و دولتمردان این است که در بازه زمانی کوتاه مدت روند رسیدگی و ارزیابی شرایط مسکن  سیل‌زدگان را بررسی و وعده‌های خود را عملی کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین نیز به ویژه در قالب طرح جهاد همبستگی ملی آمادگی دارد به دولت و نهادهای حمایتی در مرمت و بازسازی مسکن سیل‌زادگان کمک کند.