اجتماعی استانی

در کنار دولت آماده بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق سیل‌زده هستیم

سردار غیب پرور رئیس بسیج مستضعفین گفت: تأمین اسکان موقت و همچنین بازسازی زیرساخت‌ها بر عهده دولت است اما ما نیز به کمک دولت می‌آییم.

سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصل سفر ما برای چندمین بار به لرستان جهت عرض خداقوت به همه جهادگران حاضر در مناطق سیل‌زده به ویژه پلدختر و معمولان است.

وی خاطرنشان کرد: تا بامداد امروز پنج شنبه بازدیدها از مناطق سیل زده لرستان ادامه داشت، اگرچه خسارات سنگینی وارد شده اما دلمان از کمک و همبستگی مردم برای کمک به سیل‌زدگان روشن شد.

رئیس بسیج مستضعفین عزم ملی برای کمک به مردم آسیب‌دیده را نقطه مثبت سیل اخیر خواند و افزود: امروز با فرمانده‌هان سپاه‌های هفت استان‌ معین لرستان جلسه‌ای برگزار شد و برای گام‌های بعدی تعیین تکلیفی صورت گرفت.

سردار غیب‌پرور اظهار داشت: گام نخست که رسیدگی‌های اولیه بوده تقریبا انجام شده و اسکان موقت سیل‌زدگان که گام دوم بوده بایستی سریع انجام شود.

وی، بازسازی زیرساخت‌ها را گام سوم کمک به سیل‌زدگان عنوان و تصریح کرد: گام‌های دوم و سوم که بر عهده دولت است اما ما نیز به کمک دولت می‌آییم و روز دوشنبه در این خصوص جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.