فرهنگی هنری

برگزیدگان کارگاه پوستر بانک صادرات ایران معرفی شدند

همزمان با هفته روابط‌عمومی، نمایشگاه پوسترهای منتخب بانک صادرات ایران در فرهنگسرای ارسباران افتتاح و از برگزیدگان آثار برتر تجلیل شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر لعلی، رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در آیین بازگشایی این نمایشگاه گفت: برگزاری موفق کارگاه پوستر بانک صادرات ایران، علاوه بر اینکه به ایجاد فضای خلاقانه‌تر در ارائه آثار گرافیکی بانک صادرات ایران کمک خواهد کرد، زمینه‌ساز آشنایی با گرافیست‌های جوان، خوش‌فکر و توانمند با نگاه‌های نوآورانه شد که از این توانمندی‌ها به‌خوبی می‌توان در ارائه و معرفی آثار و خدمات بانک بهره گرفت.
وی با تشکر از استاد فرزاد ادیبی که مدیریت و راهبری کارگاه طراحی گرافیک و پوستر بانک صادرات را بر عهده داشت، افزود: استفاده از تجربیات استاد ادیبی در کنار خلاقیت‌های جوانان امروز موجب شد تا آثاری بدیع برای بانک صادرات ایران به‌یادگار بماند که امیدواریم آثار خلق‌شده، در ارتباط‌سازی با مخاطب و بیان مفاهیم و معرفی محصولات و خدمات بانک صادرات ایران نقش مؤثری ایفا کنند.
در این مراسم ضمن تقدیر از حضور همه گرافیست‌ها در این کارگاه، جوایزی به خالقان آثار برتر اهدا شد. در این نمایشگاه اثر فائزه شمیمی به عنوان رتبه اول، آثار میلاد کریمی به عنوان رتبه دوم، اثر عاطفه صفری و الهام مهرپرور مشترکاً به عنوان رتبه سوم انتخاب شدند.
بانک صادرات ایران در راستای بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه، نوآورانه و متنوع هنرمندان فعال عرصه گرافیک در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی خدمات نظام بانکی و بانک صادرات ایران، نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری کارگاه طراحی پوستر را برگزار کرد که آثار منتخب این کارگاه در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته شده است.
گفتنی است بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای ٢٦ الی ٢٩ اردیبهشت‌ماه، از ساعت ٩ صبح الی ١٧ به فرهنگسرای ارسباران واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.