استانی سیاسی

ارومیه برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه اهل‌ سنت ارومیه گفت: باید جهان اسلام از رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کش در راهیپمایی روز جهانی قدس ابراز انزجار کرده و در مقابل این رژیم جنایتکار که همانند غده سرطانی در خاورمیانه دست به جنایت می‌زند، ایستادگی کنند.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات دعوت کرد و با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه خودسازی و عبادت خداوند عزوجل بوده و ماهی است که قرآن کریم در آن نازل شده است.

وی در ادامه با اشاره به شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) تصریح کرد: امام علی (ع) شخصیت بزرگ جهان اسلام بوده و همواره همراه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) بود و از حق و عدالت دفاع می‌کرد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس بیان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرده و باید مسلمانان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس شرکت فعال و باشکوهی داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید جهان اسلام از رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کش در راهیپمایی روز جهانی قدس ابراز انزجار کرده و در مقابل این رژیم جنایتکار که همانند غده سرطانی در خاورمیانه دست به جنایت می‌زند ایستادگی کنند.