اجتماعی سیاسی

هر قدم در راهپیمایی روز قدس عبادت خداوند است

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه هر قدمی که در راهپیمایی روز قدس برداشته شود، عبادت در پیشگاه خداوند است، گفت: قرآن می‌فرماید هر عملی انجام دهید که دشمن عصبانی شود برای شما عمل صالح است.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان طی گفت‌وگویی، تعیین روز جهانی قدس را از شاهکار‌ها و ابتکارات بسیار مهم و ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: روز قدس روزی است که راهپیمایی‌ها و نکوداشت‌ها به محو رژیم صهیونیستی منجر می‌شود که این از خواسته‌های امام راحل بود.

وی گفت: ملت ایران باید بدانند که روز قدس فقط متعلق به ایران و مردم ما نیست بلکه روزی جهانی و مربوط به همه مظلومان و مستضعفان عالم است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: باید از مظلومان حمایت کنیم و با ظالمان در بیفتیم، آمریکا ظالم‌ترین ستمکاران جهان است و پس از آن، رژیم صهیونیستی و آل سعود از ظالمان هستند و به فرموده امام علی(ع) باید با ظالم، دشمنی و از مظلوم حمایت کنیم.

آیت الله جنتی، روز قدس را روز دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم دانست و افزود: هر قدمی که در راهپیمایی این روز برداشته می‌شود عبادت در پیشگاه خداوند است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امسال، چون آمریکا دشمنی اش را روز به روز افزایش می‌دهد ما هم باید استقامت و مقابله خودمان را با او افزایش دهیم و هر چه بیشتر با این کشور سلطه گر در بیفتیم، خداوند بیشتر از ما راضی می‌شود چنانکه قرآن کریم هم می‌فرماید هر عملی کنید که دشمن عصبانی شود برای شما عمل صالح است و حضور در این راهپیمایی هم عمل صالح تلقی می‌شود.