اجتماعی استانی

پیام تسلیت معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بمناسبت شهادت امام جمعه کازرون

دکتر علی زینبی معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر و از فعالین سیاسی و فرهنگی کشور با صدور پیامی شهادت امام جمعه کازرون فارس را تسلیت گفت.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی آزاد متن پیام دکتر زینبی به شرح زیر است:

« الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ  الْفَائِزُونَ (توبه/۲۰)» « کسانیکه ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با اموال و جانهایشان جهاد کرده اند نزد خداوند مقام والاتر دارند و آن گروه ایشان رستگاران‌اند.» خبر تاسف بار حمله ناجوانمردانه ای که منجر به شهادت حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه فقید کازرون شد ، مایه تالم خاطر گردید. این روحانی وارسته و انقلابي که از قافله سالاران هشت سال دفاع مقدس و همواره ملجاء مردم شریف و متدین شهرستان کازرون بود پس از شرکت در آیین احیای شب قدر به شهادت رسید. این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت ، مردم ولایتمدار کازرون و بالاخص خانواده محترم و منسوبین و بازماندگان این شهید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات برای این شاگرد پاکباخته مکتب جعفری مسئلت می نمایم. علی زینبي

پیکر شهید حجت‌الاسلام خرسند روز شنبه ٩٨/٣/١١ ساعت١٧ از امامزاده سید محمد نوربخش به سمت گلزار شهداء کازرون تشییع و در آن محل دفن می‌شود.