اقتصادی

۷ میلیارد جایزه نقدی باشگاه مشتریان بانک صادرات

مرحله دوم طرح «فروش‌طلايي» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص ٧ میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احياء و تقويت دستگاه‌هاي POS و ارتقای سطح روابط میان بانك و پذيرندگان پایانه‌های فروش، به مدت ٦ ماه از تاريخ یکم خردادماه سال‌جاری در جریان است.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این طرح شاخص‌هاي رسوب منابع و برآيند درآمد و هزينه پذيرندگان (POS) در طول مدت زمان اجراي طرح نقش تعیین‌كننده‌ای در اجراي مطلوب آن ايفا مي‌کند.
در اين طرح، پذيرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ تراكنش‌هاي پايانه فروش و ميانگين منابع كل حساب‌هاي خود به غير از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجراي طرح مشمول دريافت امتياز بدون سقف امتيازي و شرکت در قرعه‌کشی می‌شوند.
بانک صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا ٤٠ درصد و در برخی مناطق تا ٨٠ درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.
میانگین زمان تراکنش در ٨٠ درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  ٥/٥ ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال ٩٨ انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
همچنین در راستای کاهش زمان حضور تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.