اقتصادی

جذب ۱۶تکنسین بومی برق در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

با هدف تکمیل کادر فنی در پست های انتقال برق ۴۰۰ کیلو ولت انرژی بر لامرد و ۲۳۰ کیلو ولت غدیر انرژی لامرد  از طریق آزمون و مصاحبه تخصصی ۱۶ نیروی بومی  جذب می شوند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد  به نقل از اداره کار و اشتغال این منطقه تعداد ۱۶ نفر که دارای مدرک کاردانی برق قدرت و کاردانی تاسیسات الکتریکی باشند از طریق آزمون  و مصاحبه  پذیرفته می شوند.

بر پایه این گزارش در راستای برنامه های اعلام شده و در چارچوب بومی گزینی ،داوطبان  الزاما باید بومی شهرستانهای لامرد و مهر به عنوان  شهرستان های میزبان صنایع انرژی بر  لامرد باشند.

داوطبان برای ثبت نام لازم است از تاریخ ۱۲ خرداد الی شنبه ۱۸ خرداد ماه جاری مدارک مورد نیاز را به آدرس لامرد بلوار معلم- خیابان ورودی شهدای گمنام- ایستگاه ۲۰/۱۳۲ کیلوولت ارایه نمایند.

این آزمون در تاریخ بیستم خردادماه و  در محل دانشگاه پیام نور لامرد برگزار می شود.

گفتنی است در منطقه ویژه اقتصادی لامرد صنایع مهمی نظیر آلومینیوم و نیروگاه در حال احداث می باشند که با تکمیل مراحل اجرایی و تکمیل زنجیره صنایع پایین دست فرصتهای شغلی  فراوانی برای  دانش اموختگان رشته های مختلف فنی فراهم می شود که می تواند  عامل موثری در پویایی صنعتی مناطق پیرامونی و استان فارس بشمار آید.

هم اکنون  قریب به سه هزار نفر در بخش ها و صنایع در حال احداث و یا به بهره برداری رسیده مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد مشغول فعالیتند.

 منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و هم جوار  کانونهای انرژی و مراکز صنعتی استانهای مرزی بوشهر و هرمزگان واقع شده  است.