اقتصادی

اقبال مشتریان بانک صادرات از خدمات اینترنت بانک

استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران به‌ویژه در بخش اینترنت‌بانک در اردیبهشت‌‎ماه ٩٨ نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ٥٧ درصدی مواجه بوده است.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از اینترنت‌بانک آن شده است، به‌ نحوی ‌که حجم استفاده از اینترنت‌بانک صادرات ایران در اردیبهشت‌ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه همین سال‌جاری از ٥٧ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها از ٧٢درصد فراتر رفت.
همچنین تعداد تراکنش‌های صورت‌گرفته در سامانه همراه‌بانک صادرات در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه قبل، بالغ بر ٥١ درصد و میزان این تراکنش‌ها از ٥٥درصد فراتر رفته است.
در حوزه بانکداری الکترونیک، تلفن‌بانک صادرات ایران نیز با افزایش ٤٤درصدی تعداد تراکنش‌ها و نیز ٨٨درصدی مبلغ آن‌ها همراه بوده است.
علاوه‌بر این، مبلغ تراکنش‌ها در پایانه‌های شعب این بانک در دومین ماه از سال‌جاری رشد ٨٦ درصدی را نسبت به فروردین‌ماه تجربه کرد و نیز میزان تراکنش‌ها از طریق ٥هزار و یکصد و هشتاد خودپرداز این بانک در همان بازه زمانی، رشد ٢٢ درصدی را ثبت کرد.
بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان خودپرداز در شبکه بانکی، همواره منشأ خدمات گسترده و تسهیل امور بانکی از این درگاه در سطح کشور بوده است.