اجتماعی استانی اقتصادی

احداث کامل ۱۴۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان لرستان توسط بسیج سازندگی

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این نهاد ۱۴۰ واحد مسکونی را با هزینه خود برای سیل‌زدگان لرستانی احداث می‌کند و علاوه بر آن برای بازسازی مناطق سیل‌زده نیز کمک خواهد کرد.

محمد زهرایی امروز در حاشیه دیدار از مناطق سیل زده لرستان هدف اصلی این سفر بازدید از فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در مناطق سیل‌زده لرستان است.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای تخریب‌شده در سیل از روند مناسبی برخوردار است، افزود: برای ساخت واحدهای تخریبی اولویت‌بندی کرده‌ایم و ساخت و تعمیر منازل خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در اولویت کاری نیروهای بسیجی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: بسیج سازندگی لرستان مسوول ساخت ۵۹ واحد در مناطق سیل‌زده لرستان است علاوه بر این تا به امروز نیروهای جهادی لرستان ۶۳ واحد تعمیری در را تکمیل کرده‌اند.

زهرایی با اشاره به اینکه علاوه بر بسیج سازندگی لرستان سپاه‌های سایر استان‌ها نیز در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: سپاه‌های معین در لرستان تا به امروز ۲۰۰ واحد تعمیری را تکمیل کرده‌اند و در حال ساخت ۸۱ واحد احداثی دیگر هستند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها منازل احداثی باید ظرف ۶ ماه تکمیل شوند که مجموعه بسیج سازندگی کشور به دنبال این است که در زمان کمتری این پروژه‌ها را انجام دهد که بر این اساس امیدواریم تا پایان پاییز این خانه‌ها احداث شوند.

این مسوول با بیان اینکه بسیج سازندگی در مجموع کار احداث ۱۴۰ واحد مسکونی را به طور کامل و با هزینه خود انجام می‌دهد، عنوان کرد: این در کنار سایر اقداماتی است که بسیج سازندگی برای بازسازی مناطق سیل زده و کمک به خانوارهای آسیب دیده انجام می‌دهد.