استانی

اتمام تعمیر منازل سیل‌زدگان خوزستانی تا پایان شهریور

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: روند احداث‌ها از یک ماه گذشته سیر صعودی خود را طی می‌کند و در حال حاضر نیز بر این باوریم که تعمیرات تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: در استان خوزستان بر اساس آخرین ارزیابی که با همکاری بنیاد مسکن صورت گرفت نزدیک به ۲هزار خانوار مددجو متاثر از سیلاب وجود دارد.

وی افزود: بر حسب ارزیابی‌ها، ۷۰۰ خانوار نیاز به احداث منزل مسکونی و منازل بیش از ۱۲۰۰ خانوار نیاز به تعمیر دارد که در این زمینه با همکاری بنیاد مسکن و با عنایت ویژه مردم سخاوتمند و نوع دوست خوزستان و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، عنوان کرد: به فضل خداوند ۵۰۰ واحد مسکونی احداثی تا دهه فجر آماده تحویل خواهد شد و ۲۰۰ واحد مسکونی احداثی نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی افزود:روند احداث‌ها از یک ماه گذشته سیر صعودی خود را طی می‌کند و در حال حاضر نیز بر این باوریم که تعمیرات تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.