استانی

​سارقان باجه «منجیل‌آباد» رباط کریم دستگیر شدند

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سارقان و جمعا ۸ نفر در خصوص پرونده سرقت از باجه بانک در منجیل آباد توسط نیروهای انتظامی غرب استان خبر داد.


سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته گذشته سرقتی از باجه منجیل آباد بانک صادرات ایران، توسط کارمند اخراجی یکی از بانک‌ها طراحی شده بود. سارقان در ابتدا منزل رئیس بانک را شناسایی و رئیس بانک را تحت عنوان مامورین انتظامی و امنیتی دستگیر می‌کنند و فرد را به نقطه دیگری انتقال می‌دهند.


وی افزود: پس از مراجعه سارقین به باجه بانک توسط کارمند اخراجی یکی از بانک‌ها برای نحوه ورود و برداشت پول هدایت شدند و به کارمند باجه گفتند که رئیس باجه اقدام به اختلاس مالی کرده و ما حراست بانک هستیم.


فرماندهی انتظامی غرب استان بیان داشت: پس از اخد رمز عبور وارد سیستم بانک می‌شوند و ۱۲۶ میلیارد تومان پول را جابه‌جا می‌کنند و این سلسله اقدامات توسط کارمند اخراجی هدایت می‌شد و سارقین با برداشتن کم تر از ۴۰ میلیون تومان پول نقد از محل خارج می‌شوند.


سردار خانچرلی گفت: با اقدامات انجام شده بلافاصله حساب‌ها مسدود شد و سارقین که به سمت یکی از شعب بانک صادرات در صادقیه تهران برای برداشت مقداری از پول رفته بودند و با اقدامات و اطلاعات پلیس نفر اول این تیم ۲ نفره با سابقه ۱۳ فقره سرقت دستگیر شد.


وی تصریح کرد: از طریق نفر اول، نفر دوم با سابقه ۳۸ فقره جرم شناسایی و دستگیر شد و مجموعا با اقدامات ویژه پلیس در این پرونده ۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.