اقتصادی

یک طرح تولیدی در منطقه ویژه لامرد افتتاح شد


همزمان با هفته دولت دومین طرح تولیدی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام گرفته در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، کارخانه تولید انواع سنگ مصنوعی (سمنت پلاست) در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع شامل ۵۰۰ مترمربع سالن سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد قرار دارد که با سرمایه گذاری شرکت تابان شهر طرح ریزان جنوب به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تکمیل و با حضور مقام های اجرایی استان فارس و شهرستان لامرد بصورت رسمی افتتاح شد.

“شبانی نژاد”فرماندار لامرد در این آیین ضمن استقبال از رویکرد مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد هم افزایی ناشی از وحدت و همدلی مسئولان را اثر بخش در توسعه این منطقه برشمرد و از پی گیری نماینده این حوزه انتخابیه برای فراهم ساختن شرایط پیشرفت منطقه قدردانی کرد.

“آزاد”مدیر سایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز با ارایه گزارشی از فراهم بودن زیر ساخت های منطقه از آمادگی صنایع انرژی بر برای همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران خبر داد.

مدیر عامل این واحد تولیدی گفت : این کارخانه با اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمینه تولید انواع قطعات بتنی و سنگ مصنوعی، انواع کفپوش، نما، جدول، دور درختی، آبراه، پله و انواع اسپیسرهای بتنی فعالیت دارد.
فاطمی با تاکید برعزم مجموعه متبوعش برای گسترش فعالیت و رویکرد صادرات محور این واحد افزود: بخشی از محصولات به شهرداریها، دهیاریها و شرکت های خصوصی جهت زیباسازی فضای شهری و عمومی مانند پیاده رو، پارکها و معابر عمومی اختصاص می یابد و با توجه به بازاریابی های صورت گرفته، به بازارهای هدف کشورهای مجاور صادر می شود.

در ادامه این آیین افتتاح، از سوی مدیر عامل منطقه ویژه لامرد لوح تقدیری به این واحد تولیدی اعطا شد.

در این آیین معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، علوی نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لامرد، جمعی از مدیران منطقه ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.