سیاسی

واکنش سردار نقدی به یک ادعا

معاون هماهنگ کننده سپاه در واکنش به ادعای عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی با رد این ادعا، گفت: این ادعا مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است و این فرد باید به زودی به دادگاه برود و پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده باشد.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی پیرامون صحت و سقم ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی ضمن تکذیب این موضوع، اظهار داشت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد و وی باید به زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی که مطرح کرده را بدهد، چراکه مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است.

سردار نقدی ادامه داد: ضمن اینکه ممکن است برای عموم مردم دسترسی به اطلاعات در خصوص دروغی که به بنده نسبت داده‌اند ممکن نباشد، اما همه می‌توانند بخش دیگری از صحبت‌های او که گفته «۶۰ درصد ثروت ملی کشور در اختیار چهار نهاد است» را اندازه گیری کنند و میزان دروغگویی این فرد را بسنجند.

وی در پایان تاکید کرد: انشاءلله به زودی به دادگاه خواهد رفت و باید پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده و در نهایت منتظر مجازات آن باشد.

بهزاد نبوی عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی اخیراً در گفتگویی ادعا کرده در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسرائیل شناسایی شد که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم بند بودند، که یکی از آنها اعدام شد.