فرهنگی

همیشه در ایام دفاع مقدس هستیم

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، خاک ایران، صیانت از منافع ملی و… همیشگی است و به همین دلیل همیشه در ایام دفاع مقدس قرار داریم.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در سخنانی در جمع مدیران ارشد ستادی، استان‌ها و مناطق که به منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی شش ماهه دوم سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: قدرت بالای مقاومتی کشور در جنگ پیچیده اقتصادی و سیاسی امروز، ثمره ایثارگری‌های دیروز شهدا و رزمندگان است و باید با حفظ و تقویت روحیه ایثار و مجاهدت، به اعتلای هرچه بیشتر نام ایران اسلامی و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر ملت ایران کمک کنیم.


وی با تجلیل از مدیران ارشد ستادی بانک صادرات ایران و مدیران شعب استان‌ها و مناطقی که سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را داشتند، گفت: افتخار می‌کنیم که از اکثریت حاضران در این جلسه به عنوان رزمنده تقدیر می‌کنیم و این افتخار بانک صادرات ایران است که اغلب مدیران آن از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده‌اند و امروز در سنگر توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور مشغول به فعالیت هستند.
در این مراسم با اهدای لوحی با امضای مدیرعامل، از ٢٣ مدیر ارشد بانک که در این نشست حضور داشته و سابقه حضور در جبهه‌ها را داشتند، تجلیل شد.


بانک صادرات ایران با تقدیم بیش از ٩٠ شهید دفاع مقدس، انقلاب و شهدای مدافع حرم، از نعمت داشتن بیش از ١٤ هزار ایثارگر برخوردار است که در بین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی جایگاه ممتازی دارد.