اقتصادی سیاسی

دستور قوه قضاییه برای اعلام دارایی مسئولان باید اجرا شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه که قوه قضائیه برای رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولان اعلام کرده؛ بسیار خوب است و باید انجام شود.

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولان اظهار داشت: این قانون حتما چیز خوبی است.

وی افزود: شفافیت در سالم‌سازی جامعه نسبتا بزرگ مسئولان تاثیرگذار است و به نظر من بسیار خوب است که این اتفاق بیفتد و ملت بدانند و در جریان باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به هر حال اکثر مسئولان افرادی هستند که پس از انقلاب آمدند و مسئولیت گرفتند و نباید در این مشکلات اقتصادی آن قدر تفاوتش با وضعیت قبل از مسئولیتشان زیاد باشد. این خیلی مهم است. یعنی همان نکته‌ای که امام علی(ع) فرمودند؛ «روزی که من مسئولیتم را رها کنم، با این وضعیت آمدم و آن زمان هم قضاوت کنید. اگر چیزی بیشتر داشتم بدانید که من خیانتکارم».

بروجردی در ادامه یادآور شد: به هر حال آنچه که قوه قضائیه برای رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولان اعلام کرده؛ بسیار خوب است و باید انجام شود.

وی در ادامه عنوان کرد: بنده ازجمله افرادی هستم که حتما اموال و دارایی‌های خود را اعلام خواهم کرد.