سیاسی

انتصابهای جدید در وزارت دفاع

طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع،  مدیران عامل سازمان ها و جمعی از معاونین وزارت دفاع، معاون جدید هماهنگ کننده، رئیس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

 امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با اشاره به ایام اربعین حسینی و راهپیمائی عظیم دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش از اقصی نقاط جهان به سمت کربلای معلی، گفت: خداوند توفیق انس با ائمه معصومین(ع) را به ما عطا کرد و انشاء الله بتوانیم در مسیر نورانی ائمه معصومین(ع) و ولایت فقیه ثابت قدم بمانیم.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف تکریم و معارفه عده ای از خدمتگزاران عرصه صنعت دفاعی برگزار شده است، اظهار داشت: در نظام مدیریت کلان و راهبردی گردش مشاغل و مسئولیت ها موجب پویایی،  رشد و حرکت در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر سازمان به سمت اهداف متعالی خود می شود.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه جابه جایی های شغلی فرصتی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری در سازمان است، افزود: در این اقدام باید از افراد متعهد و متخصصی بهره جست که سازمان را با برنامه های به روز و کارآمد چندین گام به سمت اهداف ترسیم شده سوق دهند.

امیر حاتمی با بیان اینکه بهره مندی صحیح و حداکثری از سرمایه های ارزشمند انسانی زمینه اصلی تعالی هر سازمان محسوب می شود، گفت: شناخت دقیق نیروها و به کارگیری متناسب با تجربه و تخصص هر فرد یکی از موضوعات مهمی است که در مجموعه وزارت دفاع به آن اهتمام ویژه مبذول شده است.