سیاسی

نماینده مجلس: وزرا در تلویزیون آمار دروغ ندهند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجس شورای اسلامی با انتقاد از عملکردها در حوزه تثبیت اجناس و خدمات در جامعه گفت:‌ از برخی از مسئولین و وزرا می‌خواهم کمتر در تلویزین ظاهر شوند و با آمار دروغ با اعصاب و روان مردم بازی کند.

سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان، در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج بلای جان استکبار جهانی است. کاش از ظرفیت آن در مسائل اقتصادی و رفع بیکاری استفاده می‌شد. از ملت بزرگوار ایران بابت حمایت از نظام و مقام معظم رهبری در مقابل اشرار،  منافقین و سلطنت طلبان تشکر می‌کنم. حضور مردم در راهپیمایی اخیر نشان داد علی رغم اعتراض به نحوه تصمیم گیری مسئولین اجرایی پای رهبری و پای نظام ایستاده‌اند.

وی با بیان این اعتقاد که «در کنار این حضور انقلابی ملت، نباید ضعف برخی از مسئولین در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، سیاسی و بی‌تدبیری و فرار از گفت‌وگوی مستقیم با ملت به حاشیه رانده شود.» در بخش دیگری از سخنانش به انتقاد شدید از تصمیم اصلاح قیمت بنزین پرداخت و ابراز عقیده کرد که طرح افزایش قیمت بنزین طرحی بود که به نام مستضعفین کام ثروتمندان را شیرین‌تر کرد و اقدامات فسادستیزانه آیت‌الله رئیسی را به حاشیه راند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: برای کمک به مردم نیازی به پرداخت یارانه بنزین نبود. فقط باید به رانت‌خواران می‌گفتید که دستشان را از جیب مردم درآورند. حال توضیح دهید که ۶۰ میلیون نفر که قرار بود یارانه بنزین به حسابشان واریز شود شامل چه گروه‌هایی هستند.

وی هم‌چنین با ادعای بی اطلاعی مجلس از موضوع اصلاح قیمت بنزین ابراز عقیده کرد: چرا بعد از گذشت دو هفته از افزایش هزینه زندگی رئیس جمهور را به مجلس نخواندیم؟ چرا هیات رئیسه و رئیس مجلس سوگندشان را فراموش  کردند؟ چرا برخی مجلس را با شرکت سهامی اشتباه گرفتند؟ اینجا خانه‌ ملت است و سندش به نام مردم است. بیخود این سند را میان خود و حامیان زر و زورتان دست به دست نکنید.

موسوی لارگانی در پایان  ضمن تقدیر از اقدامات وزیر ورزش در توسعه اماکن ورزشی در مناطق  محروم مختلف کشور در عین حال گفت: از مجاهدت‌های چندین ساله آقای حجتی در وزارت کشاورزی تشکر می‌کنم.