سیاسی

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
علی زینبی شاخص ترین چهره ثبت نام شده اولین روز در استان بوشهر

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴ فرمانداری استان بوشهر گفت:در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۲ امروز ۱۳ نفر در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند.

13 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ثبت نام کردند

خسرو دهقانی با بیان اینکه به دستور وزیر کشور زنگ آغاز انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی نواخته شد اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان  نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در فرمانداری‌های استان بوشهر آغاز شده است.

وی، با بیان اینکه در استان بوشهر ۴ نماینده در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند افزود: در استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در فرمانداری بوشهر، داوطلبان حوزه دشتستان در فرمانداری این شهرستان، حوزه انتخابیه تنگستان و دشتی در فرمانداری دشتی و حوزه  انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه در فرمانداری کنگان ثبت نام می‌شوند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس  تا ۱۶ آذر از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر ادامه دارد و در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۲ امروز ۱۳ نفر در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند.

دهقانی افزود: بر اساس آمارهای ثبت شده تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۳ داوطلب در بوشهر، ۴ نفر در حوزه انتخابیه دشتستان، ۳ داوطلب در بوشهر و ۳ نفر هم در حوزه انتخابیه کنگان ثبت نام کرده‌اند.

علی زینبی که دوران استانداری علی افراشته با نفوذ ترین معاون استاندار  بوشهر بود از افراد شاخص ثبت نامی در استان بوشهر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان است. وی سمت های مهمی در وزارت ارشاد، بانک صادرات و برخی مراکز حساس و تاثیر گذار کشور داشته است.