سیاسی

عبدالحمید ناصر پور تجلی امتزاج پویایی ،تخصص و تعهد

عبدالحميد ناصرپور” مدير كل امور حقوقي شهرداري شيراز با حضور در ستاد انتخابات وزارت كشور براي انتخابات مجلس نام نويسي كرد .
ناصرپور زاده ممسني ودانش اموخته حقوق جزا  در زمره مدیران جوانی است که عملکرد وی نمادی از امتزاج و در هم آمیختگی پویایی، تخصص و تعهد است و در این هنگامه سخت  با تکیه بر داشته ها و توانمندی های علمی و مدیریتیتش می تواند در سپهر سیاست حوزه انتخابیه و کشور نقش آفرینی کند و  در بازیابی جایگاه تقنینی و نظارتی مجلس  اثر گذار باشد.
 علاوه بر سوابق اجرایی، عضویت در شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات استان فارس وشوراي مركزي مجمع نيروهاي خط امام كشور در کارنامه سیاسی این مدیر جوان و خوش فکر ثبت و ضبط شده است.
ناصر پور در حاشیه حضورش در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در شرایط فعلی کشور، لازم است تا در عرصه سیاسی پوست اندازی شود و نیروهای نخبه و کارآمد به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عهده دار ایفای رسالت بزرگ عبور کشور از  این گذرگاه پر پیچ و خم شوند.
وی  با اشاره به اینکه “آزموده را آزمودن خطاست” ابراز امیدواری کرد با  ایجاد فرصت برای ورود و حضور نیروهای جوان و در عین حال با انگیزه برای خدمت به مردم، بستر لازم برای فایق آمدن بر چالش های فرارو بیش از پیش فراهم شود.
این فعال سیاسی و اجتماعی در عین حال گفت: در صورت راهیابی به بهارستان و در تعامل با سایر نمایندگان اهتمام خود را معطوف به گره گشایی از حجم انبوه مشکلات مردم، توزیع عادلانه درآمدها و برقراری عدالت در واگذاری مناصب سیاسی و اجرایی به جوانان برومند میهن اسلامی مان می کند تا از این رهگذر دختران و پسرانی که به دلیل بهره مند نبودن از رانت های ارتباطی برغم شایستگی ها، فرصت خدمت به مردم را نیافته اند به مجموعه مدیریتی شهرستان های حوزه انتخابیه، استان و سطوح ملی تزریق شوند.
استفاده از توانمندی نخبگان در عرصه های مختلف بخصوص بهره گیری از مشاوره دانشگاهیان، فرهنگیان، فعالین صنعتی، تجاری و سایر گروههای جامعه بمنظور بالندگی ایران عزیزمان از دیگر اولویت هایی است که این  مدیر جوان در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی ملحوظ نظر دارد.
ناصر پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران زمین، صیانت از ارزش های متعالی اسلامی و انسانی را واجد اهمیت زیادی می داند و می افزاید: متاسفانه کم رنگ شدن ارزش هایی مانند صداقت، مردمداری، ساده زیستی و روحیه خدمتگزاری بی منت به آحاد جامعه ، زمینه را برای  اشرافی گری و مفاسد اقتصادی فراهم کرده است که با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی باید برای زدودن این آلایش های نازیبا  اقدامات موثری به مرحله اجرا در آید.