اجتماعی استانی

از سوی گروه جهادی لرستانی‌های مقیم پایتخت
هدف گذاری تولید یک میلیون ماسک

عضو گروه جهادی لرستانی‌های مقیم پایتخت می‌گوید: در پی شیوع ویروس کرونا و بر اساس مسئولیت اجتماعی، جمعی از لرستانی‌های مقیم پایتخت با هدف تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی رایگان پویش مردمی تولید یک میلیون ماسک را آغاز کردند.

شهرام اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه مردم برای مقابله با کرونا، اظهارکرد: در پی شیوع ویروس کرونا جمعی از لرستانی‌های مقیم پایتخت پس از رایزنی و تشکیل جلسات با هدف تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی رایگان، پویش مردمی تولید یک میلیون ماسک را تشکیل دادند.

وی با ذکر این مطلب که پویش مردمی یک ماه پیش با همکاری جمعی از فرهیختگان، نخبگان و خیران و دلسوزان استان در تهران تشکیل شد، ادامه داد: با تشکیل این پویش فعالیت‌های خوبی انجام شد به گونه‌ای که جمعی از لرستانی‌های مقیم پایتخت با تشکیل یک گروه جهادی و تقسیم کار به شهرستان‌های استان اعزام شدند.

اسدی که مسئولیت تولید و توزیع ماسک گروه‌ جهادی لرستانی‌های مقیم تهران در شهرستان کوهدشت را بر عهده دارد با تقدیر از همکاری فرماندار، دستگاه‌های اجرایی و منتخب جدید شهرستان کوهدشت، گفت: تاکنون موفق به راه‌اندازی بیش از ۱۰ کارگاه با هدف تولید ۷۰ هزار ماسک در این شهرستان شده‌ایم.

عضو گرو جهادی لرستانی‌های مقیم تهران گفت: این گروه نیز همپا با دیگر اقشار جامعه برای تولید ماسک تلاش می‌کنند و بعداز تولید آن‌ها را به صورت رایگان بین جامعه هدف توزیع می‌کنند.

وی در پایان از همه هموطنان خواست، برای خدمتگزاری بهتر این گروه جهادی، به پویش مردمی تولید یک میلیون ماسک برای مناطق محروم لرستان بپیوندند.