اجتماعی فرهنگی

نیروی انتظامی با هنجار شکنی در ماه رمضان برخورد می کند

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی این استان با هنجار شکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد و این افراد خاطی را با رعایت موازین شرعی و قانونی به مراجع قضایی معرفی می کند.

سرهنگ کیقباد مصطفایی روز یکشنبه اظهار داشت: همه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و به عنوان مسلمان وظیفه داریم که ارزش های دین اسلام را به ویژه در این ماه رعایت کنیم. 

وی افزود: امید است در این ایام که ماه نزول برکات و رحمت بی کران الهی به بندگان است با دعای مردم روزه دار بلاها  و آفت ها، به خصوص بیماری کرونا از جامعه اسلامی دفع شود.

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی این استان براساس وظایف ذاتی و قانونی و به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با افرادی که در مکان های عمومی به طور عمد تظاهر به روزه خواری می کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ مصطفایی بیان کرد: انتظار می رود از متصدیان واحد های صنفی، مسافران و افراد بیمار و تمامی کسانی که به هر دلیلی دارای عذر شرعی و پزشکی هستند، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از روزه خواری در ملأ عام خودداری کنند.

وی از هم استانی ها خواست که ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، درصورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف مربوط به رعایت نکردن حرمت ماه مبارک رمضان و نیز توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی از سوی واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.