اجتماعی

تغییرات احتمالی در برخی مدیریت های وزارت صمت

برخی شنیده ها حاکی از تغییرات و جابجایی هایی در وزارت صمت و زیر مجموعه های آن می باشد.

خداداد غریب پور که گفته می شود از نیروهای وابسته و پیوسته با اصلاح طلبان طیف عبدالواحد موسوی لاری است با رفتن رحمانی و تعیین سرپرست برای صمت موقعیت متزلزلی دارد.

شرایط خاصی که برای تاجگردون نماینده اصلاح طلب و از حامیان غریب پور در مجلس ایجاد شده، به محاق رفتن غریب پور که از قضا در شمار نیروهای توانمند است را بیش از گذشته در ذهن متبادر می کند.

به باور برخی کارشناسان البته تن دادن غریب پور به سفارش های موسوی لاری در انتصاب چندین مدیر می تواند حاکی از انفعال مقطعی او باشد.

رفتن احتمالی غریب پور و آمدن سعد محمدی که بی علاقه به تکیه زدن بر مسند رییس هیات عاملی ایمیدرو نیست، می تواند سرمنشا تغییر و تحولات در این سازمان گسترده شود.

به گزارش آزاد نیوز نماینده اصولگرای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در اولین نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی برخی انتصابات در منطقه ویژه اقتصادی لامرد را مساله دار و منبعث از رانت و ارتباطات سیاسی برشمرد.

دکتر موسی موسوی که موفق شد محسن علوی فرزند وزیر اطلاعات را در کارزار انتخاباتی شکست دهد ،گویا رضایت چندانی از عملکرد و مواضع فریدون فدایی دولت که همزمان مورد اتقان محمود علوی و عبدالواحد موسوی لاری است و افزون بر دو سال بر مسند مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان تکیه دارد، نداشته و موضع منفی در قبال حذف وی از این پست ندارد.

سایر شرکت های بزرگ زیر مجموعه ایمیدرو نیز از نظر مدیریتی آبستن حوادثی هستند که برای مشاهده آثار آن نباید انتظارها خیلی بطول انجامد.

البته موقعیت سیاسی و گزینه های این وزارتخانه در این راستا نقش تعیین کننده ای ایفا خواهد کرد.