اقتصادی

خبرهایی از بانک صادرات ایران

​سهامداران «سیمان سپاهان» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت «سیمان سپاهان» با نماد «سپاها» می‌توانند از روز ‌شنبه ٢٤ خردادماه ٩٩ به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به ٣١ شهریورماه ٩٨ به تمامی شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این اطلاعیه از سهامداران حقیقی شرکت «سیمان سپاهان» خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.
علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی(پدر) بلامانع خواهد بود.
پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.

​نسخه جدید نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف (ریما) بانک صادرات ایران رونمایی شد

نسخه جدید (١.٣) نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف (ریما) بانک صادرات ایران برای سیستم عامل ios و اندروید با شش تغییر عرضه شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، «تغییر ترتیب نمایش کارت‌ها»، «تعریف نام برای کارت‌ها»، «ویرایش نام کارت‌ها در فهرست نمایش کارت‌ها»، «ارجاع به رمز یکبار مصرف تولید شده در زمان کلیک بر روی کارت مورد نظر در فهرست کارت‌ها»، «حذف کارت در لیست نمایش کارت‌ها» و « تغییر کلمه عبور» تغییرات نسخه ١.٣ نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف «ریما» بانک صادرات ایران است.
نسخه جدید نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف (ریما) بانک صادرات ایران از بخش «تازه‌ها» سایت بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir  قابل دریافت است.
استفاده از رمز یکبار مصرف بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی از ابتدای دی ماه ٩٨ الزامی شد و دارندگان کارت‌های بانک‌ صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک، نرم‌افزار «ریما» را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کرده و با استفاده از دستگاه‎های خودپرداز بانک صادرات ایران رمز یکبار مصرف را فعال کنند.
با تعریف رمز ورود به برنامه شامل حداقل شش کاراکتر (شامل یک حرف انگلیسی، یک عدد و یکی از کاراکترهای خاص) برای ورود به «ریما»، مراحل ورود و ثبت‌نام در این نرم‌افزار آغاز شده و با درج شماره تلفن همراه و دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک، مرحله ثبت‌نام تکمیل ‌می‌شود.
برای ورود به برنامه از بین دو گزینه ورود با اثر انگشت یا رمز عبور باید یکی را انتخاب کرد. در مرحله بعد با مراجعه به خودپردازهای بانک صادرات ایران در بخش «سایرخدمات»، گزینه «فعال‌سازی رمز اول یا دوم» را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. در این مرحله رمز هشت کاراکتری در رسید دستگاه خودپرداز دریافت می‌شود. ضمن اینکه پیامک کد فعال‌سازی نیز به تلفن‌ همراه ارسال می‌شود.
در ادامه باید رمزهای دریافت شده از خودپرداز و پیامک را در قسمت مربوطه نرم‌افزار «ریما» وارد کرد تا امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق این نرم‌افزار فراهم شود.

 

سامی برندگان یک میلیارد ریال جوایز نقدی مرحله دوم طرح «همراهی» صاپ اعلام شد

اسامی ٦٨ برنده یک میلیارد ریال جوایز نقدی مرحله سه ماهه دوم طرح «همراهی» صاپ بانک صادرات ایران اعلام شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مرحله سه ماهه دوم طرح «همراهی» با هدف تشویق مشتریان به نصب و ترویج استفاده از نرم‌افزار صاپ بانک صادرات ایران، در بازه زمانی ٣ ماهه از ابتدای اسفندماه٩٨ تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌٩٩ به اجرا درآمد.
بر مبنای این طرح تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ماهه، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.
بنابر این طرح، پنج نفر اول هر دوره به ترتیب ٢٠٠ میلیون ریال، ١٥٠میلیون ریال، ٨٠ میلیون ریال، ٥٠ میلیون ریال و ٣٠ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد. نفرات ششم تا دهم نیز هرکدام ٢٠ میلیون ریال، نفرات یازدهم تا سی‌ام هر کدام ١٠ میلیون ریال و نفرات سی‌ویکم تا شصت‌و هشتم هر یک پنج میلیون ریال جایزه می‌گیرند.
 انتخاب ٦٨ نفر کاربر برتر این طرح به مناسبت شصت‌وهشتمین سال فعالیت بانک صادرات ایران صورت گرفته است.
طرح همراهی تا پایان مردادماه ١٣٩٩ ادامه دارد.