اجتماعی

نظری اجمالی به سوابق مدیر جدید روابط عمومی بانک صادرات

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی پدرام پاک‌آیین را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در متن این حکم آمده است: «نظر به شایستگی و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران منصوب می‌شوید تا با بهره‌مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم‌شده یاری کنید. مزید توفیقات جنابعالی را در مسئولیت خطیری که به عهده دارید، از محضر قادر متعال خواستارم».
به گزارش آژانس خبری تحلیلی آزاد ، مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی جدید بانک صادرات برغم جوانی از پیشینه روشنی در عرصه رسانه و اطلاع رسانی برخوردار است.

پاک آیین از مدیران نام آشنای عرصه فرهنگ و رسانه است که پیش از این مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

این مدیر رسانه ای که سابقه مدیرکلی انتشارات مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکلی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکلی روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی خبرگزاری میزان، مدیر عاملی خبرگزاری کتاب، مدیرمسؤولی هفته نامه «کتاب هفته»، دستیاری معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت گروه فرهنگ و هنر رادیو فرهنگ را در کارنامه دارد،دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مفید( قم) و مدرس دانشکده خبر است.