اجتماعی

نماینده و شماری از مسئولان بهبهان، خدمات پیشکسوت مطبوعات جنوب را ارج گذاشتند

“محمد طلا مظلومی “نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران این شهرستان از خدمات بیش از شش دهه آقای پرویز خلیجی پیشکسوت مطبوعات جنوب تجلیل کردند.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی آزاد علاوه بر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ،بهادری شهردار بهبهان،دانایی رییس شورای اسلامی این شهر و جمع دیگری از مدیران بهبهانی ضمن حضور در منزل این خبرنگار پیشکسوت کشور با قدردانی از زحمات وی برای ایشان طلب سلامتی و صحت کردند.

در این دیدار نماینده بهبهان ضمن بیان خرسندیش از پیشینه ممتد آشناییش با این فعال رسانه ای گفت : کارکرد صحیح، امانتدارانه و التزام به اصول حرفه ای در این عرصه سبب شده است تا از خلیجی چهره ماندگاری در عرصه آگاهی بخشی به جامعه ترسیم شود و این در حالی است که بعضاً شاهد کم توجهی برخی از فعالین مطبوعات و رسانه به این امر مهم می باشیم.

مظلومی اظهار امیدواری کرد در شرایط خاص و حساس کنونی خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه و فضای مجازی توجه جدی خود را معطوف به صیانت از منافع و مصالح ملی کنند و از دامن زدن به مسایل حاشیه ای که نفعی برای مردم ندارد، اجتناب کنند.

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بهبهان نیز در این نشست صمیمی ضمن بیان خاطرات خود از فعالیت های اثر بخش خلیجی در انتقال مسایل مبتلابه این شهرستان بر آمادگی نهادهای متبوع خود برای تعامل سازنده به خبرنگاران تاکید کردند.

پیش از این نیز نهادهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین تشکل های مدنی و فعالین بندر دیلمی به عنوان قدردانی از آقای پرویز خلیجی که بیشترین فعالیت روزنامه نگاری خود را در این خطه به انجام رسانیده است به شیوه های مختلف مراتب قدردانی خود را از وی ابراز کردند.

پرویز خلیجی خبرنگار پیشکسوت جنوب کشور از سال۱۳۳۵ شمسی فعالیت خبری خود را با روزنامه های استانی و کشوری کیهان، گلستان، سپیدو سیاه ،خدنگ، پیام آسمانی،آسیای جوان،پیک خجسته شیراز، فریادخوزستان وخبرجنوب آغاز نمود و همچنان با روزنامه‌های کیهان، جمهوری اسلامی ،طلوع فارس و خوزستان ،صاحب قلم و… درحال همکاری است.