اقتصادی

کارمندان نمونه بانک صادرات تشویق شدند

مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با روز کارمند، با حضور در بخش‌های مختلف اداره کل خزانه‌داری این بانک، روز کارمند را به کارکنان شبکه بانک صادرات ایران تبریک گفت.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در این دیدار به همراه رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک، از بخش‌های مختلف اداره کل خزانه‌داری بازدید و از زحمات و تلاش‌های کارکنان بانک در ستاد و شعب اقصی‌نقاط کشور قدردانی کرد و گفت: زحمات همه کارکنان بانک دیده می‌شود و مدیران بانک از تلاش‌های شبانه‌روزی واحدهای مختلف بانک با خبر بوده و همواره قدردان آنها هستند.
وی اظهار کرد: وظیفه داشتم به مناسبت روز کارمند، برای عرض تبریک به دیدار تمامی همکارانم در سطح شبکه بروم اما به دلیل پراکندگی شعب و زمان ناکافی، این امکان فراهم نیست.
صیدی ادامه داد: وظیفه خود دانستم که در روز کارمند، در کنار کارکنان اداره کل خزانه‌داری که شبانه‌روز در واحدهای پول‌شمار، پی چک و… مشغول به کار هستند، حاضر شوم و این روز را به کارکنان شبکه بانک صادرات ایران تبریک بگویم. همکاران این بخش نیز همچون کارکنان شعب، به دلیل سروکار داشتن با اسکناس و چک، بیشتر در معرض آسیب‌های ویروس کرونا قرار دارند و از این رو  مراقبت‌های لازم ضروری است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران ابراز کرد: از زحمات همه همکاران بانک تشکر و قدردانی می‌کنم. موفقیت و رشد بانک نتیجه زحمات تک تک همکاران است. تلاش آنها موجب سربلندی بانک صادرات ایران و خدمت‌رسانی به مردم است و مردم عزیز کشور نیز قدر این تلاش‌ها را می‌دانند.