اقتصادی

با مدیریت یک بندردیلمی:
تجهیز کارگاه بوستان بزرگ ایرانیان تهران

پروژه بوستان بزرگ ایرانیان واقع در منطقه آزادگان تهران که پیش از این شرکت بهساخت فراز جنوب به عنوان برنده مناقصه آن تعیین و  مفاد قرارداد نیز از سوی کارفرما ابلاغ شده است در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

به  گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهساخت فراز جنوب بخش عمده ای از تجهیزات مورد نیاز وهمچنین ماشین آلات سنگین و کانکس ها در محل پروژه استقرار یافته و  امکانات مورد نیز در مکان های تعیین شده تعبیه گردیده است.

 در این گزارش آمده است :برای اجرای این بخش از  عملیات اجرایی بوستان بزرگ ایرانیان افزون بر ۱۳۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پیمانکار  انجام این  پروژه شرکت بهساخت فراز جنوب  در تعامل با سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران  مبادرت به اجرای این عملیات می کند.

در طراحی های انجام شده  این بوستان با الهام از شیوه‌های معماری و باغ‌سازی ایرانی، اسلامی به مثابه اکوموزه ای زنده و فعال برای آشنایی با سرزمین ایران و فرهنگ بومی، دینی و سنتی مردم و فضایی جذاب برای استفاده و افزایش آگاهی شهروندان از ایران  احداث می شود  تا با کاربری تاریخی، فرهنگی و تفرجگاهی در محدوده شهر تهران بستر مناسبی بمنظور برخورداری از امکانات تفریحی  و آشنایی با سنت‌ها و ارزش‌های گوناگون کشور آشنا  فراهم شود.

شرکت بهساخت فراز جنوب در حالی مبادرت به اغاز عملیات اجرایی این پروژه  کرده است که  طی دو ماه اخیر به دلیل نوسانات نرخ دلار بسیاری از تجهیزات مورد نیاز برای عملیاتی شدن این طرح با انفجار قیمتی مواجه شده است.

شرکت فنی مهندسی بهساخت فراز جنوب در زمره شرکت های معتبر پیمانکاری ایران است.

مهندس داریوش راستی که دارای اصالت بندردیلمی است مدیریت این شرکت معتبر را بعهده دارد.