اقتصادی

نارضایتی رییس مجمع نمایندگان فارس از محورهای مواصلاتی این استان

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: محورهای مواصلاتی موجود در استان فارس درخور این استان نیست ،وقتی وضعیت راههای فارس را با استانهای همجوار مقایسه می کنم متاسف می شوم.

گزارش یکشنبه سایت خبری تحلیلی آزاد نیوز از شیراز می افزاید علی رضا پاک فطرت در نشست تخصصی نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی در عین ابراز عدم خرسندی از کیفیت و کمیت محورهای مواصلاتی در استان فارس افق این استان از نظر راهها را با توجه به همگرایی مسوولان روشن توصیف کرد.

بر پایه گزارش دریافتی وی در این نشست ضمن ارایه دیدگاههای خود پیرامون مسایل مبتلابه استان فارس خواستار استفاده مطلوب از ظرفیت های درون و برون استانی برای فایق آمدن بر مشکلات و کاستی ها شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس توجه بیشتر مسئولان ملی و استانی به ارتقای وضعیت راه‌های استان را خواستار شد و گفت: در بحث راه‌ها به ویژه تصادفات و سوانح جاده‌ای وضعیت مناسبی نداریم و به عنوان نماینده مردم وقتی که این وضعیت را با استانهای همجوار نظیر یزد مقایسه می‌کنم متاسف می‌شوم.

پاک فطرت با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات شورای راهبردی آب در استان فارس، اظهار داشت: بایستی به شورای راهبردی آب اختیار بیشتری بدهیم و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به عملیاتی کردن مصوبات این شورا کنیم.