اجتماعی

خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا» بانک صادرات ایران در روزهای پایانی ١٤٠١

ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال اعلام شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» این بانک در ایام پایانی سال اعلام شد که بر اساس آن ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روزهای پنج‌شنبه و شنبه به ترتیب ٢٥ و ٢٧ اسفندماه سال جاری ساعت ١٢ و زمان پایان تعیین وضعیت آن ١٥:٣٠ تعیین شده است. همچنین ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روز یکشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان تعیین وضعین آن ١٦:٣٠ خواهد بود.
 زمان پایانی واگذاری چک‌های رمزدار نیز در دو روز ٢٥ و ٢٧ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان پایان تعیین وضعیت آنها در شعب ساعت ١٤:٤٥ اعلام شده است. زمان پایان واگذاری چک‌های رمزدار در روز یکشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت ١٤ و زمان تعیین وضعیت آنها ١٥:٤٥ در نظر گرفته شده است. بر اساس این اطلاعیه سامانه چکاوک در روز ٢٩ اسفندماه غیرفعال است.
همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل خزانه‌داری بانک صادرات ایران، سامانه ساتنا این بانک در روز پنجشنبه ٢٥ اسفند ماه طبق روال عادی از ساعت ٨ تا ١٤:٣٠ فعال است و در روزهای شنبه و یکشنبه ٢٧و ٢٨ اسفندماه سال جاری زمان خدمت رسانی این سامانه از هشت تا ٢٠ و در روز دوشنبه٢٩ اسفند ماه از هشت تا ١٩ به مشتریان خدمت ارائه خواهد کرد.
همچنین سامانه پایا در بانک صادرات ایران طبق روال عادی در روزهای ٢٥، ٢٧، ٢٨ و ٢٩ اسفند ماه سال جاری در چهار چرخه زمانی ٠٣:٤٥، ١٠:٤٥، ١٣:٤٥ و ١٨:٤٥ فعال خواهد بود.