اجتماعی

خدمت دیگر از بانک صادرات ایران برای متقاضیان دریافت خودرو

همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، متقاضیان به منظور شرکت در این طرح می‌توانند به آسانی با مراجعه به سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir و دسترسی به سامانه «خودرویار» و فعال کردن حساب وکالتی خود برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

همچنین دارندگان حساب‌ طرح‌ تسهیلاتی «سنا» در بانک صادرات ایران می‌توانند ضمن حفظ این حساب‌ها و کسب امتیاز روزشمار برای دریافت تسهیلات، با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir وارد سامانه «خودرویار» شده و به صورت غیرحضوری نسبت به معرفی حساب «سنا»ی خود به عنوان حساب وکالتی در طرح‌های مختلف فروش خودرو اقدام کرده و با کسب امتیاز روزشمار، از امکان دریافت تسهیلات تا سقف ٢ میلیارد ریال نیز بهره‌مند شوند.

در طرح فروش یکپارچه خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز لازم است متقاضیان خرید خودرو در قالب این طرح، تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه نسبت به معرفی حساب وکالتی اقدام و یک میلیارد ریال در حساب خود موجودی داشته باشند.​