پوزش خواهی ایرانسل از مشتریان

در پی مشکل به وجود آمده در شبکه دیتای ایرانسل، این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن توضیح این مشکل، از مشترکان خود عذرخواهی کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز یکشنبه هفتم آذرماه ١٣٩۵ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.
این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.
ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.»

لازم به ذکر است که ایرانسل روز گذشته اعلام کرده بود که این مشکل مختص مشترکان تهرانی بوده که در اطلاعیه امروز آن را اصلاح کرده است. البته برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این مشکل تا بامداد دوشنبه ادامه داشته است.

*

*

Top