اقتصادی

وزیر اطلاعات:منطقه ویژه اقتصادی لامرد در توسعه کشور نقش بسزایی دارد

وزیر اطلاعات گفت: برای توسعه کشور و تقویت  بنیانهای اقتصادی باید از قابلیت و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی لامرد استفاده بهینه کرد.

حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی شنبه در بازدید از صنایع مستقر در این منطقه افزود: تسریع در تکمیل زیر ساختها و فراهم شدن خوراک مورد نیاز صنایع  از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه روند فعالیت ها در این عرصه مناسب ارزیابی می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد:  خلق فرصت های اشتغال پایدار و ایجاد  زمینه تولید در بخش صنعت، تامین نیازهای گوناگون داخلی ، هدف گذاری صادراتی برای محصولات تولیدی ، توجه به مسئولیت های اجتماعی و بستر سازی به منظور بهره مندی از نیروهای مستعد و خلاق بایستی  در زمره اولویت های کاری  متولیان این منطقه  قرار گیرد.

وزیر اطلاعات خواستار همگرایی  بیش از پیش و وفاق عمومی برای  تکمیل  طرح های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی کشور شد و شرایط  را برای تحقق این مهم مطلوب عنوان کرد.

علوی ابراز امیدواری کرد از رهگذر تکمیل این منطقه علاوه بر اثر بخشی در توسعه ملی،  اهالی شهرستان محل استقرار صنایع انرژی بر و سایر نقاط استان فارس نیز  منتفع شوند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و جمعی از دست اندرکاران صنایع مستقر در این منطقه نیز به تشریح  اقدامات انجام شده در این  منطقه پرداختند و مراتب  آمادگی خود را برای تسریع در  تکمیل طرح ها بر اساس برنامه های زمان بندی شده  اعلام کردند.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد  در جنوب استان فارس واقع است و صنایع مهمی از جمله بزرگترین کارخانه تولید شمش آلومینیوم کشور در این منطقه در حال  احداث است.

دیدگاهتان را بنویسید