سیاسی

وعده های تکراری یک نماینده!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه لایحه منطقه آزاد بوشهر در صحن علنی مجلس گفت: تصویب این لایحه مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

 حجت الاسلام عبدالحمید خدری با بیان اینکه لایحه منطقه آزاد بوشهر در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده است اظهار داشت: برای ارائه این لایحه  در صحن علنی مجلس دو بحث رای «دو سوم» یا «» نمایندگان مجلس مورد توجه است.
وی با بیان اینکه لایحه منطقه آزاد بوشهر به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود گفت: برای تصویب لایحه منطقه آزاد بوشهر رایزنی‌هایی با نمایندگان مجلس شده که امید است با ارائه در صحن علنی مجلس تصویب و زمینه توسعه استان بوشهر فراهم شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه آزاد به تولید بنگاه‌های اقتصادی رونق می‌بخشند تصریح کرد:  منطقه آزاد بوشهر همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و دفاع از حمایت از کالای ایرانی است.
خدری لایحه منطقه آزاد بوشهر را  مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: در لایحه منطقه آزاد بوشهر یکسری تسهیلات در سرمایه‌گذاری وجود دارد که با وجود مواد اولیه درآمدزا سبب فعال شدن شرکت‌ها و افزایش صادرات کالا می‌شود.
وی از تکمیل شدن بزرگراه دیلم به گناوه خبر داد و خاطر نشان کرد: بزرگراه دیلم به گناوه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سه کیلومتر باقیمانده عملیاتی شده و تا دو ماه آینده تکمیل می‌‌شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به جاده گناوه به میشان پرداخت و با بیان اینکه این پروژه بیش از ۲۰ سال است اجرایی شده خاطر نشان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این پروژه قول عملیاتی شده آن را داد چزاکه این محور در توسعه گناوه نقش مهمی دارد.
خدری به راه‌آهن بوشهر به شیراز اشاره کرد و افزود:  با توجه به نقش مهم شبکه ریلی در توسعه، اجرای پروژه ریلی بوشهر به شیراز می‌‌تواند در توسعه و برطرف کردن مشکلات استان اثربخش باشد.