اقتصادی

محورهای اصلی برنامه های بانک صادرات ایران تشریح شد

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران مهمترین محورهای طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در این بانک را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق استفاده از فناوری‌های جدید اطلاعاتی در انجام فعالیت‌ها، ارائه خدمات و محصولات نوین، تغییر رویکرد به عملکرد محوری، پایش مستمر نحوه خدمت رسانی به مشتریان، کنترل هزینه‌ها و توجه آموزش نیروی انسانی بر اساس استانداردهای بین المللی را از جمله برنامه‌های مهم در دست اقدام بانک صادرات ایران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در انجام فعالیت‌ها در بانک صادرات ایران، بخش عمده روش‌های انجام کار بر مبنای استفاده از فناوری‌های روز طراحی و تدوین شده و بهبود مستمر بستر‌های بانکداری الکترونیک در بانک صادرات ایران با جدیت دنبال می شود.
وی گفت: برنامه‌ها و سیاست‌های بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی و تاثیرگذار در بازار سرمایه که دارای سهامداران بسیار زیادی است، با رویکرد سودآوری و حفظ منافع ذینفعان اجرایی می‌شوند و در این راستا در نظر داریم با ارائه محصولات و خدمات متنوع و نوین، مدیریت منضبط مصارف، منابع، نقدینگی و وصول مطالبات و تغییر رویکرد شعب از منابع محوری به عملکرد محوری، درآمدهای مشاع و غیر مشاع را افزایش داده و شرایط سودآوری را در آینده نزدیک تسریع کند.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران افزود: تبدیل شدن شعب بانک به سوپر مارکت خدمات فرابانکی و فرامالی، طراحی و ارائه محصولات مرتبط با مدیریت ثروت و بانکداری اختصاصی، شناسایی، تمرکز و ماندگارسازی مشتریان و تدوین راهبرد و برنامه‌ریزی سالانه بازاریابی موثر، از دیگر  برنامه‌های در دست اجرای بانک است که بر افزایش درآمدهای کارمزدی بانک و ارائه متمرکز انواع خدمات بانکی و مالی استوار است.
صدیق افزود: این بانک با توجه به گستردگی شعب، از لحاظ سرمایه‌های انسانی دارای اثرگذاری ویژه‌ای در نظام بانکی است و این اثر‌گذاری حاصل بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند است. ارائه بالاترین استانداردهای خدمات بانکی و بهترین راه‌حل‌ها به مشتریان از جمله رویکردهای بانک در بخش آموزش است و در این راستا توجه به پرورش و ارتقای توانمندی نیروی انسانی به طور جدی در دستور کار بانک قرار دارد.