اقتصادی

خدمات همراه بانک، مشتریان بانک صادرات را اقناع کرد

استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بیش از ١٠٢ درصد افزایش روبرو شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنش‌های درگاه‌های همراه‌بانک در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩٦ از ١٠٢ درصد فراتر رفت. همچنین تعداد تراکنش‎های صورت‌گرفته در اسفندماه سال‌گذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از ٢٠ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها ٣٠ درصد افزایش داشته است. 
علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از ٥٨ درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، ٧٤ درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده ٧١ درصد افزایش داشته است. 
در این میان ارائه خدمات متنوع بانکی توسط بیش از ٥ هزار و ١٠٠ خودپرداز این بانک در سراسر کشور به عنوان دومین بانک دارنده بیشترین خودپرداز در شبکه بانکی نیز، منشأ خدمات گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور است. خودپرداز سیار و ثابت بانک صادرات ایران در ارائه سریع و به‌موقع خدمات و همچنین تجمیع کمک‌های مردمی برای سیل فروردین‌ماه سال‌جاری کشور نقش محوری ایفا کردند.