اجتماعی استانی

هراز ساعت ۱۷ از شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به سنگینی بار ترافیک بازگشت مسافران، از ساعت ۱۵ امروز در محور هراز از جنوب به شمال و از ساعت ۱۷ تردد از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز به صورت سنگین در جریان است و به همین دلیل این محور از ساعت ۱۵ امروز از جنوب به شمال مسدود و تردد از محدوده رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد شد.

محبی بیان کرد: این ممنوعیت به علت تخلیه بار سنگین ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده هراز اعمال خواهد شد و از ساعت ۱۷ تردد وسایل نقلیه از آب‌اسک به سمت رودهن تا اطلاع ثانوی به صورت یک‌طرفه در خواهد آمد.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب به محور فیروزکوه نیمه سنگین است و به مرور خودروها در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین است.

وی بیان کرد: مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت سرعت مطمئنه، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و همچنین رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرتی بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.