اقتصادی

خبرهایی از بانک صادرات ایران

دومین روز از اولین ماه فصل پاییز روز پرفعالیت روابط عمومی بانک صادرات ایران بود. این واحد که دارای کارشناسان خبره ای است همواره از ارکان اثر بخش این بانک بزرگ محسوب می شده است.

نگاهی به خبرهای روز دوم مهر ماه بانک صادرات ایران حاکی از فعالیت همه جانبه در بخش های مختلف است

بانک «پارسیان» به فهرست بانک‌های متصل به اپلیکیشن «صاپ» اضافه شد

همزمان با افزوده شدن بانک «پارسیان» به لیست بانک‌های متصل به اپلیکیشن «صاپ»، امکان استفاده از خدمات اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران برای مشتریان و کاربران ۱۶ بانک و موسسه مالی و اعتباری بزرگ کشور فراهم شد.
 به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با پیوشتن بانک پارسیان به جمع ١٦ بانک و موسسه مالی و اعتباری کشور، شرایط برای بهره‌مندی از خدمات متنوع «صاپ» در حوزه پرداخت به ‌ویژه امکان کارت به کارت از مبدأ این بانک‌ها فراهم شده، ضمن اینکه امکان نصب این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل ios از طریق سایت sibbank.ir نیز امکان‌پذیر شده است به‌طوری‌که دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم‌عامل ios می‌توانند جهت نصب اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران علاوه بر مراجعه به سایت بانک به نشانی: www.bsi.ir به سایت www.sibbank.ir نیز مراجعه کنند.«صاپ» اولين اپليکيشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ايران به ساير بانک‌ها است و تنها سامانه‌اي است که صدور آنلاين بيمه‌نامه به‌صورت مستقيم را ارائه می‌کند. عمليات فعال‌سازي اپلیکیشن به راحتي و بدون نياز به مراجعه به شعبه انجام مي‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توان فعاليت‌هاي مالي را از طريق سامانه‌اي امن با کاربري آسان انجام داد.انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌هاي عضو شتاب، خريد شارژ سیم‌کارت و بسته اينترنتي، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، گردش حساب بدون کارمزد، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌هاي پرکاربرد در لیست محبوب من و رويت گزارش تراکنش‌ها خدمات ارائه شده از طريق اپلیکیشن «صاپ» است که با افزوده شدن چهار خدمت جدید، ویژگی‌های منحصر به فردی برای آن فراهم شده است. علاوه ‌بر این، ارائه خدمات گردشگری در این اپلیکیشن، با اتصال به سامانه «با هم‌رو»، امکان رزرو بلیط هواپیما با پشتیبانی ٢٤ ساعته، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور را تسهیل کرده است. استفاده از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا با استفاده از این اپلیکیشن از دیگر خدمات عرضه شده در نرم‌افزار «صاپ» بانک صادرات ایران است. 

مهلت ارسال آثار به مسابقه کتابخوانی «پوپک دانا» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین دوره مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» تا شانزدهم مهر ماه همزمان با روز جهانی کودک تمدید شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و پشتیبانی از بخش‌های مختلف فرهنگی کشور و به ویژه کمک به اهالی قلم، برگزاری دومین دور مسابقه بزرگ کتابخوانی کودک و نوجوان ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی پنج تا ١٢ سال با عنوان «پوپک دانا» با شعار «بخوانیم، بفهمیم و بگوییم» را در مشارکت با موسسه خانه کتاب مورد حمایت قرار می‌دهد.علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir و مطالعه شرایط و تکمیل فرم مربوطه، یک جلد کتاب به سلیقه خود به غیر از کتب درسی و کمک درسی را انتخاب، آنها را به دقت مطالعه کرده و سپس خلاصه آن را جلوی دوربین بیان کرده و فیلم کوتاه حداکثر ١٢٠ ثانیه  آن را تا ١٦ مهر ماه و همزمان با روز جهانی کودک به آدرس اینترنتی مورد اشاره ارسال کنند و از ١١٤ جایزه ارزنده نقدی و غیر نقدی این مسابقه که با حمایت بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود، برخوردار شوند. این فیلم می‌تواند توسط گوشی تلفن همراه نیز ضبط شده با صدا و تصویر با کیفیت به آدرس مذکور ارسال شود.مراسم پایانی و معرفی نفرات برگزیده این مسابقه در آبان‌ماه سال ٩٨ برگزار خواهد شد.

جشنواره فروش بازار بزرگ زنجان، با حمایت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود

​​جشنواره فروش بازار بزرگ زنجان با حمایت بانک صادرات ایران به همراه قرعه‌کشی چهار خودروی سواری پراید و جوایز ارزنده دیگر از مهر ٩٨ تا شهریورماه سال ٩٩ برگزار می‌شود. 
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیر شعب بانک صادرات زنجان در مراسم امضای تفاهم‌نامه برگزاری این جشنواره با اعلام این خبر اظهار کرد: در این جشنواره خریداران با دریافت فیش قرعه‌کشی، در دومین جشنواره بازار بزرگ زنجان شرکت و علاوه بر چهار خودروی سواری پراید، از میلیاردها ریال جایزه نقدی بهره‌مند می‌شوند. امید حشمتی در تشریح مفاد این تفاهم‌نامه افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد، تمامی کسبه بازار حساب‌های خود را نزد بانک صادرات ایران متمرکز کرده و تنها از دستگاه‌های POS این بانک استفاده کنند. همچنین در فیش‌های قرعه‌کشی که به خریداران ارائه می‌شود، آرم و معرفی خدمات بانک صادرات ایران همچون اپلیکیشن «صاپ»، حساب «سپهر دانش» و … درج خواهد شد. بانک صادرات ایران حمایت از این جشنواره را بر عهده دارد که طی آن در هر فصل به قید قرعه به برندگان این جشنواره یک خودروی پراید اهدا می‌کند. وی افزود: از دیگر جوایز این جشنواره می‌توان به یک جایزه یک میلیون تومانی در ماه (هر ٥٠ هزار تومان خرید یک امتیاز)، یک جایزه ٥٠٠ هزار تومانی در هر ماه و یک جایزه ١٠٠ هزار تومانی به صورت روزانه اشاره کرد. حشمتی گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های تابعه بانک صادرات ایران، از شرکت بیمه سرمد نیز دعوت شد تا با نگاهی نو به صنعت بیمه، در کنار بانک صادرات استان حضور یافته و از بستر ایجاد شده برای معرفی خدمات بیمه‌ای و جلب نظر مشتریان بهره‌برداری لازم را بعمل آورد. 

مسابقه مهرماه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برگزار می‌شود

چهلمین مسابقه باشگاه مشتريان بانک صادرات ایران در مهر ماه همراه با اعطای جوایز ویژه به اعضای متولد این ماه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، با رویکرد آگاهی‌بخشی، معرفی، آموزش، ترويج، تبليغ و اشاعه محصولات و خدمات نوين بانكي، اقدام به برگزاری مسابقاتی به‌طور ماهانه در میان اعضای این باشگاه کرده است.این مسابقه در مهرماه (مسابقه شماره ٤٠) با هدف سنجش و ارزیابی اطلاعات مخاطبین از طرح‌های باشگاه مشتریان و بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود. آن دسته از اعضای باشگاه که به سوالات مطرح‌شده پاسخ صحیح بدهند، در قرعه‌کشی پایانی شرکت داده شده و در نهایت به ٢٠ نفر از برندگان مسابقه جوایز ٢ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.همچنین در طرحی دیگر، این باشگاه به قید قرعه، به ٢٠ نفر از اعضای باشگاه مشتریان متولد مهر‌ماه، تعداد ٢٠ جایزه یک میلیون‌ ریالی اعطا و به حسابشان واریز خواهد کرد. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی https://club.bsi.ir مراجعه کنند.​