اجتماعی

تقدیر و حمایت رییس هیات عامل ایمیدرو از روابط عمومی های شرکت های تابعه

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: روابط عمومی برنامه محور برای تبیین فعالیت ها و نیز برقراری ارتباط مناسب درون و برون سازمانی از اهمیت خاصی برخوردار است .
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد دکتر “خداددادغریب پور “در جمع مدیران روابط عمومی مجموعه های متبوع ایمیدرو افزود: در شرایط حساس کنونی ضروریست تا متولیان روابط عمومی با تکیه بر دانش و همچنین استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای تبیین فعالیت و خدمات مجموعه خود به صورت اقناعی گام بردارند.
وی اضافه کرد: نقش و جایگاه ایمیدرو به عنوان سازمان حاکمیتی و فرصت هایی که در شرکت های تابعه برای خلق و ایجاد ارزش افزوده و رونق تولید ملی دارد می تواند دستمایه روابط عمومی ها با هدف جذب سرمایه گذار و امید آفرینی در جامعه باشد.
معاون وزیر صمت از رویکرد خود برای حمایت از روابط عمومی ها به عنوان پیشانی سازمان و حلقه تعامل با جامعه تصریح کرد: تمهیدات قانونی لازم برای ارتقای ساختار اداری روابط عمومی در ایمیدرو و شرکتهای مرتبط اندیشیده شده است و در این مسیر از راهکارها و پیشنهادات سازنده استقبال می شود.
در این نشست مهندس سپهر مدیر روابط عمومی ایمیدرو نیز با تشریح برنامه های در دست اقدام گفت: با هدف هم افزایی ، هم اندیشی و همکاری بین بخشی تدابیری برای برگزاری نشست های بعدی در نظر گرفته شده است و از قابلیت و توانمندی مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی در حوزه صنعت و معدن برای پویایی این نهاد استفاده می شود.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حاشیه نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی ایمیدرو ضمن ارائه گزارش مکتوب عملکردی منطقه به دکترغریب پور از حسن ظن این مدیر ارشد و نگاه ویژه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به فعالین روابط عمومی در منطقه لامرد ابراز تشکر کرد.
حامد فراهانی همچنین در ادامه رایزنی های قبلی با مهندس سپهر مدیر روابط عمومی ایمیدرو با بیان ظرفیت های انسانی و همچنین بهره مندی منطقه ویژه اقتصادی لامرد از تعامل مطلوب با رسانه ها، فعالین اقتصادی و نخبگان عرصه اطلاع رسانی ، پیرامون برنامه های تدوین شده برای برپایی شایسته و اثر بخش آیین بهره برداری رسمی از فاز نخست مجتمع آلومینیوم جنوب مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که با حضور رییس جمهور محترم در آینده نزدیک محقق می شود بحث و تبادل نظر کردند.