اجتماعی

تذکر به شهرداری تهران در باره بکار گیری بازنشستگان

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه با خبر شدم که به رغم اینکه قانون به کارگیری بازنشستگان اصلاح شده و شهردار تهران هم این موضوع را پذیرفته اما اخیرا قرارداد برخی از افراد بازنشسته باز هم در شرف تمدید است.

وی افزود: من واقعا دلیل این موضوع را نمی فهمم که اگر قرار است بازنشستگان بروند خانه و جای کار برای جوانان باز شود چرا شهرداری تهران این اقدام را انجام نمی دهد و به آن تن نمی دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از سوی دیگر قانون استفاده و بکارگیری جوانان را هم داریم که این موضوع هم به طور جدی از سوی شهردار تهران اجرا نمی شود.

نظری ادامه داد: یک نقدی به شهرداری تهران وارد است که با وجود اینکه انتصابات‌مان در حوزه جوانان چشمگیر نیست اگر هم معدود جوانان نقدی به سیستم داشته باشند به این فرد قهرانه نگاه می کنیم.

وی گفت: این که عده ای که دم از دموکراسی می زنند از یک نقد ساده برآشفته می شوند و همان یکی دو مدیر جوان را هم برکنار می کنند عجیب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: من از اعضای شورای شهر تهران می خواهم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و پیام درستی به مردم برسانند و نگذارند مردم احساس کنند که ما منفعل شده ایم.