سیاسی

رییس حراست بنیاد شهید:حراست ها،اعتماد سازی را پیشه کنند


رییس حراست بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور گفت: درشرایط حساس کنونی انتظار می رود حراست ها با هوشمندی در مسیر اعتماد سازی و استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد امور حرکت کنند.
علی زینبی در نشست معارفه مدیر حراست سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر افزود :همراستا با دقت نظر برای حفظ داشته های مادی هر سازمان، فراهم کردن شرایط برای امکان بروز توانمندی و خلاقیت های نیروی انسانی در دستور کار حراست ها باشد تا پرسنل و مدیران، مشکلات و چالش ها را با آنها در میان گذاشته و برای حل و فصل انها هم اندیشی کنند.
این مقام مسوول با طرح برخی نکات که لازمه یک حراست قوی و اثر بخش است به تقویت رویکرد پیشگیرانه این مجموعه به عنوان خط مشی سازنده اشاره و دست اندرکاران واحدهای نظارتی را به رعایت این موضوع دعوت کرد.
زینبی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت فراهم شدن شرایط برای اشاعه نشاط و شادابی جامعه ایثارگری را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: هر چند شرایط کرونایی در جهان و ایران صنعت گردشگری را با چالش جدی مواجه کرده اما با این وجود بر متولیان فرض است با رعایت پروتکل های بهداشتی، برای استفاده هر چه بیشتر خانواده محترم شهیدان و جامعه ایثارگری کشور از امکانات مراکز اقامتی و رفاهی بنیاد بنحو مطلوبتری بهره برداری شود.
در این آیین علی دستجردی مدیر عامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر به بیان عملکرد و برنامه های این مجموعه بمنظور ارتقای سطح خدمات به خانواده بزرگ بنیاد شهید پرداخت‌‌‌.
در این نشست با تقدیر از خدمات سید رضا حسینی مدیر پیشین حراست این مجموعه، “مصطفی منصوری”به عنوان مدیر حراست سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر معرفی شد.

منصوری اظهار امیدواری کرد با تعامل و هم افزایی ضمن ایفای وظایف ذاتی حراست،در پیشبرد اهداف سازمانی همه افراد و واحدها نقش آفرینی کنند.

سازمان مجتمع های فرهنگی و سیاحتی کوثر از زیر مجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می رود.