اجتماعی

قدردانی از حضور موثر بانک صادرات ایران در توسعه قشم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه بانک صادرات ایران در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی از نقش موثر این بانک در سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه قشم قدردانی کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به این مطلب گفت: بانک‌ها با انجام دقیق فعالیت تخصصی و پرداخت به موقع تسهیلات به واحد‌های اقتصادی به تسهیل جریان تولید و اشتغال کمک بزرگی می‌کنند و حضور فعال بانک صادرات ایران در این نمایشگاه شایسته قدردانی و «خدا قوت» است.
وی با اشاره به سهم اول بازار بانک صادرات ایران در هرمزگان و حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در هرمزگان، افزود: قشم یکی از گنج‌های پنهان ایران است و سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه قشم به مثابه یک صندوق امن سرمایه‌گذاری با بازدهی مناسب همراه است.

نقش‌آفرینی بانک صادرات ایران در توسعه قشم
افشار فتح‌الهی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان آزاد تجاری صنعتی قشم در بازدید از غرفه بانک صادرات ایران گفت: بانک‌ها با افزایش اختیارات شعب و تامین واقعی پروژه‌های توسعه‌‌ای، کمک بزرگی به توسعه این منطقه و حصول نتایج ارزشمند آن برای کشور خواهند کرد.
وی حضور بانک صادرات ایران در این نمایشگاه را نشان از عزم و اراده و توانمندی این بانک در حمایت از توسعه قشم برشمرد و افزود: هر فعالیت اقتصادی چه در حوزه نفت و گاز با صنایع پایین‌دستی، اگر پشتیبانی نظام بانکی را داشته باشد، قطعا با جهش بهتری حرکت خواهد کرد.